среда, 9 апреля 2014 г.

მესამე დღის რეფლექსია

დღეს ძალიან მნიშვნელოვანი დღე იყო .ვიმუშავე სტანდარტის შესაბამისობაზე ჩემს თემასთან  დაკავშირებით. შევიმუშავე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.

მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
შეიძლება თუ არა ნახატმა სიტყვაზე უკეთესად გადმოსცეს სათქმელი?
თემატური კითხვები
  • როგორ შეუძლია ნახატებს დაგვეხმაროს წარსულის ინტერპრეტაციაში?
  • შევადაროთ როგორი იყო ჩაცმულობის სტილი ფიროსმანის დროინდელ თბილისსა და დღევანდელ თბილის შორის
შინაარსობრივი კითხვები
  • რა არის კომპოზიციის ერთ-ერთი წესი და როგორ გამოიყენება ის
  • რით არის ცნობილი ფიროსმანი

1 комментарий:

  1. მე ვფიქრობ, რომ მსგავსიტიპის პტოექტები მოსწავლეებს დაეხმარებიან უკეთ ისწავლონ და შეიმეცნონნახატების კითხვის თეორია და გაარჩიონ ერთმანეთისაგან მისი შექმნის სტილი,დრო, ეპოქა.
    ასევე მნიშვნელოვანია და ძალიან მომეწონა, რომ ყურადღებას ამახვილებ ნახატების ინტერპრეტაციაზე, ჩაცმულობაზე, კომპოზიციის სხვა და სხვა ტიპებზე. მსგავსი ინფორმაციის სიმწირეს ნამდვილად განიცდიან ჩვენი მოზარდები, ეს პროექტი კიდაეხმარებათ მათ სიახლეების აღმოჩენაში.
    მინდა რომ ერთი რჩევა მოგცე, რადგან ფიროსმანს ეხები და ძველ თბისილსსაც ხომ არ ჯობია რომ კინტოების ისტორიაც ჩართო, რადგან ძველი თვილისი და კინტოები თანამდევია ერთმანეთისა.

    ОтветитьУдалить